Ce trebuie sa stii despre masina ta

Trebuie sa stii ca mai devreme sau mai tarziu masina ta personala sau de serviciu se va strica! Nu trebuie sa ai neaparat un accident ca sa ai nevoie de piese de schimb, masinile se strica si din cauza uzurii in timp.

Eu de cate ori am ocazia sa gasesc piese de schimb pentru masina la un pret foarte mic le cumpar, chiar daca nu am nevoie de ele in acel moment. Sa va dau un exemplu: am cumparat acum 5-6 luni un set de oglinzi auto pentru opelul meu fara sa am nevoie de ele, au costat 1 milion ambele. Saptamana trecuta mi-au fost furate oglinzile din parcare si, avand ‘in stoc’ altele in 30 de minute dupa furt masina arata ca noua.

La fel puteti face si cu anvelopele: cumparati vara pentru iarna si invers pentru ca preturile sunt mai mici.

Stiri proverbul: mai bine previi decat sa combati. Asa ca stocul facut la un pret mic va va ajuta in viitor. Daca aveti mai multi bani puteti cumpara de la dezmembrari de la cei care vand masina exact ca a voastra piese second la preturi nesemnificative (daca alegeti mai multe piese in pachet).

Lasă un răspuns

