Spaga de la spalatoriile pentru masini

Ehe, un subiect tabu: cat lasam spaga la o spalatorie auto.

Sunt tot felul de povesti pe treaba asta: daca nu las spaga imi spala prost masina, daca las prea putina spaga imi spala prost masina si multe altele.

Toate sunt adevarate! Daca nu lasi spaga isi bat joc de masina ta sau cand vii a doua oara astepti mult si bine pana iti baga trotineta in boxa. La fel se intampla si daca lasi prea putin.

Sa luam un exemplu: daca faci un exterior cu 10 lei, spaga normala ar fi de 3-4 lei. Daca faci interior si exterior cu 20 de lei, trebuie sa mai lasi vreo 5 lei. Eu las de obicei fix 5 lei si baietii sunt multumiti. Am vazut cazuri in care nu au fost multumiti cu 5 lei primiti de la soferi de masini de lux: ferrari, bentley, aston martin, porsche etc.

De la spalatorie la spalatorie preturile difera. Oricum ciubucul bun este de cativa lei, mai mult eu unul nu vad de ce as lasa: daca platesc 20 de lei int. si ext. de ce sa mai dau 10 lei sau mai mult pe ciubuc?!

Lasă un răspuns

