Piese Auto Online

Online este posibil orice. Puteti cumpara, vinde sau inchiria cam orice produs in zilele acestea, chiar si piese auto.

Am cumparat un alternator pentru un Peogeot 206 cu doar 300 de lei. Piesa noua costa peste 1.500 de lei. Chilipir, nu? Ofertele de piese auto online sunt nenumarate.

Cum am facut? Am cautat pe net, foarte simplu chiar. Eu am cumparat alternatorul pentru masina de pe un site de piese auto. Am selectat categoria si am gasit in primele 3 anunturi numai alternatoare. Dintre acestea am ales produsul cu cel mai mic pret si am sunat vanzatorul. A doua zi aveam alternatorul deja montat pe masina.

Oricine poate face asta online: cauti ceea ce ai nevoie si cumperi. Livrarile se pot face personal daca esti din acelasi oras cu vanzatorul sau prin curier (aici mai trebuie sa platesti 10-15 lei transportul).

Va doresc spor la gasit componentele de care masina voastra are nevoie!

Lasă un răspuns

