Statistici anunturi in Romania

Din curiozitate am facut o mica analiza pe 2 site-uri mari de anunturi piese auto. Nu am sa dau numele pentru a nu genera discutii inutile. Le vom numi Site 1 si Site 2.

Pe Site 1 s-au publicat ieri (26 aprilie) 230 de anunturi. Pe Site 2 s-au publicat 340.
Deci am avea un total de 570 de anunturi noi per zi pe ambele site-uri.

Am inceput sa le citesc. La fiecare 5 anunturi citite, unul se repeta cuvant cu cuvant. Deci avem 114 anunturi unice. Din aceste anunturi multe ‘vindeau’ acelasi produs dar erau rescrise. Le vom lasa ca si unice.

Deci avem 114 anunturi unice pe zi pe cele 2 site-uri. Aceste anunturi sunt adaugate de 56 de persoane diferite. Deci in medie o persoana adauga 2 anunturi.

Probabil ca numerele sunt foarte mici pentru ca oamenii au plecat la mare de 1 Mai, cine stie, oricum eu am gasit interesante aceste informatii.

Lasă un răspuns

